Ready for take off ✈️

27 juli 2020 - Schiphol, Nederland

Dames en heren,

We zijn op Schiphol, nu al een unieke ervaring want Schiphol is praktisch leeg. Geen drukte bij het inchecken, geen rijen bij de douane, lege winkels en restaurants en eindeloos lege gangen naar de gates.

Mondkapjes zijn verplicht dat is ook zo’n maffe ervaring. Je wilt hem steeds af doen want het zit in de weg. Gelukkig mag het wel als je koffie drinkt 😃.

Het wachten is begonnen, we vertrekken over ruim twee uur. Eenmaal in IJSLAND 🇮🇸 volgt de Corona test. Voorlopig blijft het dus spannend. Hopelijk hebben we de uitslag snel en kan de vakantie echt beginnen. Goed geregeld is het wel. We hebben alle gegevens al doorgegeven, testen zijn betaald, werken met een barcode en we ontvangen een sms’je met de uitslag 🤞🏻.

Nu eerst maar even wat te eten kiezen, aan boord krijgen we geen eten alleen een flesje water.

F31046BE-8190-4974-86DC-77C6B3AF43A6E16C06E8-36CC-4562-B6E2-02A62BEBD482B5333D78-057E-4C02-86F5-510513EC738B

Tot in IJSLAND 🇮🇸 ✈️👋🏻

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. FRANK KALKHOVEN:
    27 juli 2020
    Hallo wijfie, wat een belevenis alweer op Schiphol, maar lekker rustig is ook wel fijn, en geen rijen met wachttijden moet je maar denken, nou Jan en ik wensen jullie een fijne vakantie, en geniet er met volle teugen van, en ik kan niet wachten op alle verhalen en foto's van jullie, dikke knuffel vanuit Capelle aan den IJssel xx
  2. Inge:
    27 juli 2020
    Een hele fijne vakantie!! En leuk om jullie zo te volgen😘
  3. Diana:
    27 juli 2020
    Hoi, oh ik dacht dat die mondkapjes waren om incognito te reizen🙈😷. Veel plezier en geniet nooit met mate 😘
  4. Anneke:
    27 juli 2020
    Wat leuk om te zien! Dit is bijzonder
  5. Kelly:
    30 juli 2020
    Wat kan je het allemaal toch leuk verwoorden, heerlijk mens 🥰