University of Southern California

13 augustus 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

300 miles door de woestijn naar Los Angeles voor een ware trip down memorylane. 23 jaar geleden woonde Mark in Los Angeles en deed een paar maanden onderzoek aan de USC.

En vandaag liep hij daar weer. Verwonderd want alles was anders, groter, nieuwer en vooral veel meer campus en toch wist hij ons te leiden naar zijn oude werkplek in het computer science center.

USC is een prachtige campus met tropische bloemen in de USC kleuren (geel en rood) enorm veel sport faciliteiten, zwembad met olympische afmetingen, trackfield, soccerfield, zelfs een stadion.

We liepen naar het restaurant waar Mark zijn sesame chicken at (onvergetelijk is die, helaas konden wij hem niet proeven). De studenten starten pas volgende week.

Van USC loop je zo naar het huis waar Mark gewoond heeft. Dat is toch prachtig nog precies als toen. We liepen om en zagen zijn oude kamer. Een wit met blauw huis, met Amerikaanse vlag. Waar Mark destijds woonde met 5 anderen.

Mooi om dit gezien te hebben met elkaar. Met een pet, shirt en broek van USC heeft Mark weer een mooie goodies te pakken.

391DEF80-AA4A-4AF2-B69C-889F91F20900A9B56FD9-8822-4197-B75C-47228E41557DDC9F6DD8-0F5B-4BFB-B10A-E9D9E3EF1379DB0F0FF4-F3A5-4BCA-ACCD-B49A063366C7

1. FRANK KALKHOVEN:
    13 augustus 2019
    Wat een super toffe herrinering moment zal dat zijn geweest voor Mark, en zelfs nog met T shirt van die school leuk voor Mark maar zeker ook voor jullie om een.stukje verleden van hem gezien te hebben toch, nou heel veel plezier in L.A maar denk dat jullie je wel vermaken daar, ben wel jaloers op het weer hoor want hiernis het herfst onderhand 😉😎😍🤗😍
  2. Daniëlle:
    13 augustus 2019
    Wauw, gaaf moment van delen.
  3. Anneke:
    13 augustus 2019
    Wat ontzettend leuk om daar nu met je hele gezin te zijn! Je kunt t je bijna niet voorstellen! Jullie zien er allemaal heel goed uit!
  4. Anneke:
    13 augustus 2019
    Weet je wat zo gek is: Ik zie in deze tijd altijd de hybiscus. Wit of rose. Prachtig! Ik dacht van de week: Zal er ook een rode bestaan?
  5. Rob van Doorn:
    13 augustus 2019
    Het is een groot avontuur wat jullie beleven het straalt van jullie gezichten.
  6. Elly:
    15 augustus 2019
    Wat bijzonder voor Mark!! Super om daar weer eens terug te zijn