Welkom in IJsland 🇮🇸

27 juli 2020 - Keflavík, IJsland

We zijn in IJsland. Ik kan niet beschrijven hoe onwerkelijk het landschap is als je aan komt vliegen, hoe het opdoemd uit de zee. Ruig landschap met sneeuw en werkelijk niets. Vulkanisch en ongerept. De vlucht was een hele fijne. We zaten bij elkaar met extra beenruimte helemaal goed. We zijn ook in de tijd gereisd want het is hier 2 uur vroeger.

Na de landing zijn we heel soepel toegeleid  naar de test ruimtes voor de Corona test. We waren direct aan de beurt en nou ik vond het de test niet meevallen maar het was wel zo gebeurd. Loek hoefde als enige niet getest te worden. Nu is het spannend, maar we kunnen niet anders dan afwachten. Wel mogen we op reis naar de eerste bestemming. Dus vlot de koffers te pakken. Wat bier en wijn ingeslagen (kan je hier net als in Zweden niet zomaar kopen maar wel bij aankomst op het vliegveld 😃).
En toen liepen we zomaar in een zonnig IJsland. Het is vandaag helder en zonnig weer ☀️. We liepen naar de auto verhuur en daar wederom direct aan de beurt en nu zijn we inmiddels gewoon al on the road ✌🏻.

Eerste stop was de Kronan een grote supermarkt. Dus de wagen is volgeladen en wij genieten van een prachtig landschap onderweg naar ons eerste huisje op zo’n twee uur rijden.

C6A14D9F-CDD3-4C07-88F8-314BD011A687F482B246-03A1-4CCE-B1D6-0EB6A84A07548CA00120-9C0C-4780-8660-DEE282F14983E280B8FA-2BB7-4999-8D0E-47112B26746A

1. Rob van Doorn:
    27 juli 2020
    Fijn dat jullie start goed is verlopen.De auto is een hele fijne Subaru 4 wheeldrive. De eerste foto's zijn mooi.
  2. Frank kalkhoven:
    28 juli 2020
    Wat fijn jullie zijn veilig aan gekomen, hoop uiteraard dat de test goed is allemaal, maar dat ongetwijfeld, en wat een mooi stoere wagen hebben jullie, en wat een heerlijk weer toen jullie aan kwamen, lekker drank en boodschappen ingeslagen en er kan een hoop in, en nu genieten