Grand Canyon

10 augustus 2019 - Tusayan, Arizona, Verenigde Staten

Wat een spektakel op 1 dag, van de Antelope Canyon door het Navajo reservaat door de Grand Canyon.

Inmiddels zijn we aangekomen in ons hotel daar hebben we een prachtige rit voor gemaakt door het Grand Canyon National Park (het kon niet op vandaag) we reden over de dessert view road met de prachtige vergezichten.

Alhoewel ons eerste uitzicht was met een combinatie van onweer en regen boven de canyons. Niet boven ons, de bliksemschichten ⚡️boven zo’n robuust landschap zijn een lust voor het oog. Maakte ook gelijk duidelijk hoe uitgestrekt die canyons zijn want je zag zon, regen, onweer tegelijk.

Het is moesson seizoen en het trekt ook weer rap weg. Je ziet het letterlijk verschuiven van heel donker naar licht.

We zagen roofvogels, herten (ik hoopte op poema’s 🐆 had ik tof gevonden vanuit de auto ☺️).

Morgen gaan we vroeg op pad en een wandelroute doen. We ontbijten in het park.

Nu in het hotel na heerlijk Mexicaans eten met een Margarita erbij🍸❤️.

92BCBF48-A138-401B-8830-184F6DC4E496D48EEBCD-0069-4DE5-8621-81659D52C88D858989A8-8690-41E8-8A5D-30BB16738203

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. FRANK KALKHOVEN:
    10 augustus 2019
    Super mooie foto's zeg en wat ik ook zo leuk vund dat jullie er steeds ook op staan, zeker het gehele gezin steeds, maar wat een mooi gezocht zeg die lucht die bergen e.d., maar wie weet kom je nog Poema's tegen 🐆🐆🐅🐆🐅🐆🐃🐃🦄🦌🐎 of wat andere dieren, en.lekker mexicaans gegeten super en nu lekker uitrusten en morgen lekker genieten van jullie nieuwe wandel avontuur, nou de groetjes weer van.Jan en Frank 😍😍
  2. Suzanne:
    10 augustus 2019
    Dank jullie wel 😽. Vandaag zag ik wel de Californian Condor schijnt een bijzondere vogel te zijn enorm groot, zat trots op een rots 🦅.
  3. Anneke:
    10 augustus 2019
    Die twee eerste foto's vind ik zó mooi!i
  4. Suzanne:
    Prachtig hè!!