We zijn er!

30 juli 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Daar zijn we dan in SAN Francisco ✈️🇺🇸✨. Het was een fijne vlucht. Toch blijft dat in de tijdreizen grappig. Als of je zomaar dezelfde dag op nieuw mag beginnen. We hebben films gekeken, geprobeerd te slapen maar daar is niet veel van gekomen. Veel te spannend het vooruitzicht op de reis. Eenmaal aangekomen verliep de douane ook heel soepel. Loek hoefde geen vingerprints dat hoeft pas vanaf 14 jaar i.p.v. werd hem gevraagd een liedje te zingen in het Nederlands.  Grapje natuurlijk maar heeft wel aan, hoe ontspannen het was. Maar toen kwamen de koffers of beter gezegd die van Anne en mij niet...we waren niet de enige maar het duurde lang. Koffers waren op het vliegveld maar waar. Als kinderen zo blij stonden we te juichen, de jurkjes, rokjes, bikini’s zijn met ons 😅. Nu in de Supershuttle op weg naar ons hotel. Het is hier nu 13:44 dus we hebben nog een flinke dag te gaan. Eerste indruk, ruig, zonnig en glooiend landschap. We zijn er ❤️

1. FRANK KALKHOVEN:
    30 juli 2019
    wat heerlijk dat jullie zo ontspannend hebben gevlogen, en dat het ongemerkt voor bij is gegaan, en lekker ontspannend bij douane liedje zingen, en dan wachten op koffers, de zweet parels rollen al over je hoofd, maar dan zie je ze toch verschijnen haha, nou doe rustig aan deze nieuwe dag voor jullie, en geniet lekker van alles van wat je zie en meemaak daar allemaal, nou wij gaan naar ons mandje hoor haha, dikke knuffel uit Capelle aan den IJssel van Jan en Frank
  2. Judith:
    Yeahhhh, veilig en wel!!
  3. Merel:
    30 juli 2019
    Fijn dat jullie en de koffers er zijn, veel plezier xxx
  4. Anneke:
    31 juli 2019
    Fijn dat jullie t al zo naar je zin hebben. Die koffers waren goed herkenbaar!
  5. Suzanne:
    31 juli 2019
    Ja het voelt al alsof we langlopende vakantie zijn 😃