Golden Gate Bridge

2 augustus 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

F9DD1370-F5D8-419E-8DFA-9CEEE00D7BD02E303D81-5435-4392-804D-3D34B0DF8DBC

Als je in San Francisco bent mag je the golden gate bridge niet missen vandaar dat wij vandaag op de fiets voor de uitdaging stonden. De brug hult zich grotendeels in de wolken, wat een mystieke uitstraling heeft en San Francisco is van de hoogte verschillen dus het was een fikse tocht. Dat stijgen en dalen is pittig. We gingen op weg. We zijn gestart bij Fishermans Wharf vanaf daar fiets je in 25 min naar de brug, wij zijn iets omgefietst. Eenmaal bij de brug is het uitzicht fenomenaal. De brug is grootser in het echt, lang en statig. Prachtig over dat water. We zagen hem in wolken gehuld, paar foto’s gemaakt en toen erover heen. Dat kan maar aan 1 kant tegelijk. Voetgangers en fietsers van twee kanten tegelijk over datzelfde pad. Ik heb nog nooit zo vaak gebruik gemaakt van een fietsbel. Het is nl echt wel even goed uitkijken maar prachtig, de brug is langgerekt, het water is ruig en groots. Eenmaal aan de andere kant fiets je naar Sausalito. Dat is eigenlijk een lange bergrit naar beneden. Gaat superhard. Eenmaal daar bij een deli heerlijke sandwiches gekocht en aan het water opgegeten, genoten van het uitzicht en besproken wat we zouden doen of die bergrit terug omhoog en weer over de brug of met de ferry. We besloten het eerste. Dat was pittig maar zo leuk. Eenmaal weer boven geniet je nogmaals van de brug die zich zowaar ook zonder wolken liet zien ❤️. Als beloning aten we Golden Gate Bridge koeken en hebben ook gelijk maar honderden foto’s gemaakt. Wat een bijzondere ervaring. Wat een heerlijke tocht.

1. FRANK KALKHOVEN:
    2 augustus 2019
    Wat een pittige dag 🚲🚲🚲🚲 zeg fysiek maar oke, als je er nu toch bent 🤣🤣 en wat een mooie foto's heb je weer geschoten, weer een dag met een.goud randje moet je maar denken en dat jullie dat mogen beleven met het hele gezin, dat is toch een mooi geschenk, op naar het volgende avontuur 😍😎🤗🙄
  2. Suzanne:
    ❤️
  3. Suzanne:
    2 augustus 2019
    Super leuk om jullie op deze manier met ons mee te nemen op reis!
  4. FRANK KALKHOVEN:
    2 augustus 2019
    Ja ik vind het super om te zien wat jullie allemaal meemaken 🤣😉😍😍🤗😍