Soms heb je een tegenvaller

7 augustus 2023 - São João das Lampas, Portugal

We zijn gearriveerd in onze laatste Airbnb en dat is een tegenvaller. Huis zag er op de foto’s tip top uit, in het echt is het smoezelig en vooral niet schoon. We konden er pas later in vandaag vanwege het schoonmaken. Het zwembad is heel vies wat echt jammer is want daar hebben het huis voor gehuurd.

De klachten zijn ingediend, het grootste probleem lijkt een lek in de boiler te zijn, dus problemen met warm water.

We kwamen vanochtend uit Amarante en hadden een rit van ruim 4 uur voor de boeg. We zijn afgedaald richting Lissabon en verblijven in de buurt van Sintra.

Onderweg hebben we een fijne stop gemaakt aan het strand, wat perfect was. De temperatuur was onderweg zelfs 40 graden maar aan het strand een heerlijke bries en 28 graden.

e8498161-b37b-4d3d-a9a1-8804d41cf8ff477030a5-377f-4112-9955-2ca16bfc8ad9EB0298E4-685E-4868-9662-BBE33162429FTezza-5410

We zitten nu in de tuin, An is aan het koken. Een man kwam net extra schoonmaken. We wachten af, er zijn ergere dingen en grotere pech.

Al ziet loek het grote verdeel dat hij een bureau heeft op zijn kamer dus kan hij eindeloos op zijn laptop voetbalmanager spelen. Ach zo zie je maar alles heb ze voordeel.

1. Gerdien:
    Dat is balen zeg!
  2. FRANK KALKHOVEN:
    7 augustus 2023
    Hallo, he wat jammer dat nu precies het laatste huis, zo tegen val, qua hygiëne e.d., en zeker van het zwembad, met die temperaturen, dan wil je lekker een duik nemen in schoon fris en koel water, maar goed ze komen gelukkig nog extra schoonmaken, maar daar zit je niet op te wachten in je vakantie toch ?, wel fijn dat jullie een fijne 4 uur durende tocht hebben gehad, lekker een strand stop gemaakt en daar een lekker briesje met die temperaturen 40 graden, ( hadden ij de helft maar ) hahaha, nou hoop voor jullie dat door deze domper niet jullie plezier word verpest, gewoon er lekker wat van maken daar, en je hoeft niets op te ruimen als je weg ga, want zo kwamen jullie ook binnen hahaha, lekker makkelijk , nou is hoor het nog wel verder jullie voortzetting daar, nou hoop dat ik een glimlacht op jullie gezicht heb kunnen brengen, dikke knuffel :)
  3. Suzanne:
    7 augustus 2023
    Hahaha zo heerlijk jouw reactie ja zeker weten een glimlach op al onze gezichten! We gaan gewoon blijven genieten. We kunnen vanaf hier er heerlijk op uit.
  4. Rob van Doorn:
    7 augustus 2023
    Echt jammer maar fijn dat het met de andere huizen zo goed is gegaan.Misschien komt het nog in orde om nog deze laatste dagen comfortabel door te brengen.
    Het weer is in ieder geval fantastisch bij jullie dus geniet er van.
  5. FRANK KALKHOVEN:
    7 augustus 2023
    gelukkig het is me gelukt een glimlach op jullie gezichtjes, :) en er lekker op uit gaan met je mannetje en de kids, jullie zoeken wel weer een leuk barretje op een leuk restaurantje op voor de inwendige mens, dat ziet er altijd zo vrolijk en lekker uit, daar word je vanzelf blij van haha, dus vooruit met de geil ( of schapen ) weet niet wat ze daar hebben, maar weet zeker dat het nog hele leuke dagen worden, bedankt voor je reactie :)
  6. Merel:
    7 augustus 2023
    Hopelijk is het allemaal goed gekomen en is t nu schoon en hopelijk ook confortabel, maak er wat moois van!
  7. Elly:
    8 augustus 2023
    Jullie kennende maken jullie er gewoon wat van🤗
    Geen glossy reclame foto’s dus van dit huis!!😤
  8. Suzanne:
    8 augustus 2023
    Ja komt vast goed, ook wel met de foto’s. Was ook echt een lange reis gisteren en dan is de teleurstelling groter. Maar we hebben fijne plannen voor vandaag en goed geslapen. Dus we maken er een fijne dag van 😃