Hoe kom je van een spinnende kat af

7 augustus 2023 - Amarante, Portugal

Bom dia!

52bc7c6f-3ccb-428a-ac70-9d5d9b0f0241

Laatste ochtend in de boomhut. Heerlijk wakker worden hier. Het is al vroeg warm het is nu 25 graden en vandaag wordt het hier 37 graden. In Colares waar we naartoe reizen zal het zo’n 31 graden zijn vandaag. Dus we zoeken de verkoeling op vandaag.

c46c263a-7482-49d0-aa7e-5521fc022cb7

Vanochtend met An de berg af en gewandeld naar de pastelaria. We spraken een van de verkoopsters zij vertelde studente te zij en dat dit haat vakantiebaantje is. Ze had allerlei vragen en half Engels half Google translate kwamen we er prima uit. Zo gezellig in de ochtend een koffie met lekkers en een limonade en dat voor 3,05 in totaal. Ze vroeg aan mij waarom kijk je zo verbaasd over de prijs. En ik vertelde haar wat dat in Nederland zou kosten.

Het is zo’n fijne plek hier, de rust, het groen, de bergen, de zon 🌞.

Nu eerst lekker zwemmen en rond 9:00 uur komt er weer zo’n heerlijk ontbijt. Dit is echt wel heel leuk aan deze Airbnb.

An is heerlijk met de kat aan het kroelen. Heeft ze nu spijt van want de kat wil nu niet meer van haar af.

Het ontbijt is er! Wat een fantastisch ontbijt is het.

528b4757-370b-44d4-a307-a3d67ce96c135a868280-64dd-4104-a522-f2bfe9660549

1. Rob van Doorn:
    7 augustus 2023
    Anne wilde vroeger graag een hond maar een kat is natuurlijk ook oké dan kan opa er ook mee kroelen.Zo te lezen is het behoorlijk warm daar bij jullie dan is een zwembad heel fijn.En ja het is daar goedkoper dan bij de Mamamo😛Fijne reis verder en ik ben benieuwd naar de volgende B&B.
  2. FRANK KALKHOVEN:
    wat een leuke foto's met An en haar huis katje, die lig zo tevreden bij haar lekker te spinnen super, da word een poes in huis straks, en dan dat ontbijt voor dat geld haha, daar heb je hier 2 croissantjes voor als je het red , heerlijk toch dat het ook zo kan he, en jullie hebben weer lekker gezwommen en geluierd en leuk stadje bezocht en de nodigen wandelingen weer gemaakt !! jullie gaan de warmte een beetje verlaten en zoeken het iets koeler op haha graden, je mag blij zijn als we hier de 20 halen, en wat een regen, dus jullie tuin zal er nog goed bij staan als jullie straks thuis komen hoor, er is hier genoeg gevallen, en nu naar jullie laatste Airbnb, spannend, maar dat zal ook weer super zijn denk ik dan maar , nou dikke knuffel en maak er nog een paar leuke dagen van met z'n alle :)