To the great outdoors

8 augustus 2019 - Springdale, Utah, Verenigde Staten

Van de woestijn in Nevada, door Arizona zijn we aangekomen in Utah. The great outdoors.

De reis bracht ons in korte tijd van vlak woestijn landschap in ruig gesteente, gebergte zoals we dat van jawel Cars kennen. Zo mooi om te zien hier zie je die kleurrijke bergen in orange, hier heb je het gevoel van het wilde westen. Het is net zo uitgestrekt als de woestijn maar een volledig ander landschap.

Springdale is waar we verblijven. Direct aan de ingang van het nationale park. In tegenstelling tot las Vegas is dit een enig plaatsje met alleen maar leuke restaurantjes en koffie tentjes en fijne verblijfplaatsen. De sfeer is heel relaxt, echt easy going, Zion is blijkbaar juist een plek 1 met de natuur en totaal in balans met de cultuur van de native americans. Krijgt er een spiritueel gevoel bij. De kleinschaligheid in combinatie met de grootse canyons is perfect 👌🏻.

Adembenemend is het om er direct zo midden in te zitten. Heerlijk gezwommen met zicht op de canyons.

We aten bij the spotted dog. Een heel leuk restaurant op loopafstand. Met heel fijn personeel, we aten buiten. Waar hummingbirds om ons heen vlogen en easy tunes maakte het sfeertje compleet. Gelukkig blijven we 2 nachten. Morgen eten wij daar weer ☺️.

95B8D6F0-0239-4C58-99B8-66D62541B0DD

A140E52D-64E2-4192-A6B1-EC6DD429FE46F6A62286-5226-4766-9501-9627AD43481D35B42E79-ADE6-4B87-BF14-D54700C62B99FAA79057-4502-4074-AFC2-55E126FB7388

19E846CA-AB41-4B53-B2EE-E6206989BD4B

1. Daniëlle:
    8 augustus 2019
    Zag de zoektoch in Las Vegas helemaal voor me Suus. Haha.
    Is het al een beetje afgekoeld daar?
    Toffe foto's. Geniet er van en goede reis verder.
  2. Suzanne:
    8 augustus 2019
    Wat een toestand was dat 😃. Temperatuur hier is vandaag zo’n 35 graden dus dat is prima. In Las Vegas was wel heel erg warm maar zelfs voor daar was het warm. Hoop op een beetje schaduw vanmiddag als er de bergen in gaan. We gaan fietsen in Zion ben heel benieuwd hoe dat is.
  3. FRANK KALKHOVEN:
    8 augustus 2019
    Wat een SUPER reis hebben jullie uitgezocht zeg, van het ene uiterste, de hectiek van de drukke steden, waar het ook goed vertoeven was en jullie heel veel plezier beleefde dat was te zien, en dan weer naar de ruige bergen omgeving met de serene rust, weer leuke foto's zeg, het eten is daar prima zo te.zien weer en wat een mooie omgeving om zo te zwemmen met zo'n achter grond 🏔⛰🏊🏿‍♂️, nou geniet er met volle teugen van die 2 dagen, dan weer op naar het volgende avontuur 😍😍😎😙😉
  4. Suzanne:
    8 augustus 2019
    Lief! Wat leuk is, is dat ook echt tot nu toe alles echt leuk en mooi is. Ik kan niet zeggen dat ik bijvoorbeeld San Francisco leuker vond dan Sequoia. Klikt steeds mooi in elkaar en ik blijf mij verbazen. We zitten steeds echt op fijne plekken. En de natuur hier ❤️ Het is echt prachtig.
  5. Marinka:
    8 augustus 2019
    Blijf je verbazen Suzy, is een hele goede mood voor je reis. Was het fietsen mooi? En heerlijk nog een extra nachtje, en daarna doorrrr
  6. Suzanne:
    8 augustus 2019
    Oooo zo fijn op die 🚲 en idd de beste manier van reizen, echt om je heen blijven kijken ❤️.