Leaving Vegas twice

7 augustus 2019 - North Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We vertrokken tweemaal uit Vegas. De stad liet ons niet zomaar los. In de parkeergarage bleek dat 1 van de banden minder lucht had dan de andere 3. Bij een tankstation getracht lucht aan te vullen maar liep verder leeg. We kregen hulp van de manager (na behoorlijk aandringen) en hij constateerde een lek bij het ventiel in de band. Gelukkig waren we nog in Las Vegas. Na overleg met Sunny Cars naar het vliegveld van Las Vegas gereden...en helaas helaas onze prachtige auto moeten inruilen voor een Ford Flex. Laten we reëel blijven we hebben evenveel ruimte, comfort en gps en belangrijker we zijn niet in de woestijn gestrand 😅. Veilig en wel nu echt Las Vegas verlaten. Op naar Zion en nieuwe avonturen.

24854A8C-BA76-41D8-BB8C-8295AFAC17599BFE6D63-B741-44E3-B826-B7F7CC3DD14B

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. FRANK KALKHOVEN:
    7 augustus 2019
    wat een strop, maar gelukkig waren jullie nog in de stad en niet in the middle of now wear hahahaha, en oke andere auto maar gelukkig dezelfde ruimte e.d. en comfor, maar is wel weer even wennen, maar lekker weer naar het nieuwe avontuur, kijk er weer naar uit nou groetjes en veilige Km dan maar weer met de nieuwe auto :)
  2. Suzanne:
    8 augustus 2019
    Ja we konden gelukkig verder op weg, prima auto en we zijn inmiddels weer in een compleet andere wereld aangekomen, veilig en wel ❤️
  3. FRANK KALKHOVEN:
    8 augustus 2019
    Gelukkig ga gauw weer lezen en foto's bekijken 🤗🤣