Las Vegas dag 2 deel 1

6 augustus 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

7E63C462-7716-42D6-B4D6-4BB69276720C

Wakker worden in Vegas doe je in een heerlijk bed met vele kussens, knisperende witte lakens en het gevoel dat je niets missen mag...althans dat heb ik dan 😃.

Ik kon niet wachten om te zien wat er te beleven was om 7:00 uur in de ochtend. Ik zeg het gewoon, genoeg want hier gaat alles 24 uur per dag door.

Gelukkig kon Ans ook niet wachten de dag te beginnen dus we ontbeten samen aan het zwembad. De jongens besloten een lekker uit te slapen.

Als je je hier verplaatst neem je een uber en dat werkt echt perfect. Met de uberapp geef je aan waar je naartoe wilt en binnen 2 min rijdt er een chauffeur voor. Al is het een ritje van 5 minuten. Hier loop je er namelijk al snel een half uur tot uur over en het is werkelijk niet ingericht op lopen. De weg heeft hier voorrang dus alles wat je loopt, loop je om, over een brug, door een hotel, je kan niet zomaar oversteken. De uber is the way to Go. Super handig je ziet wie je chauffeur en auto is en betalen gaat via de app, een uitkomst.

We namen de uber naar het ‘Welcome to Las Vegas’ bord. Zo grappig ligt gewoon ergens aan de weg maar het bord is iconisch. Heerlijk. En vanaf daar weer hop in de uber. Naar de winkels. Die zitten hier in de hotels en zo waren we in de Venetian en zagen gewoon in het hotel langs de winkels de gondeliers zingend over het water gaan, loopt gewoon een hele gracht die ook naar buiten gaat. Echt hier kan alles.

Ik loop hier rond met een enorme glimlach verbaas mij over alles, het is zo leuk.

Ans en ik lunchen nu bij Urth café in een prachtig gebouw heerlijk met airco. Tot later!

13914277-060C-4A8F-9579-09B10DB7648A8C78F420-F58A-41F1-AD0B-395E519A94D1

28234503-677D-4408-A2C9-90C52B1590A0

1. FRANK KALKHOVEN:
    6 augustus 2019
    Wat zijn jullie toch ook vroege vogels zeg 07.00 uur al buiten 🤣🤣, maar dan heb je ook werkelijk alle tijden meegemaakt wat er te zien en te doen was en is 😉, en wat een lekker eten daar, en ja heb al vele foto's van collega's gezien van die gokstad maar het is inderdaad groot groter grootst allemaal en je waant je in alle wereld delen op 1 plek, nou nog een leuke dag met z'n alle en nu de mannen wakker maken hè en er weer opuit, kan bijna niet wachten wat de volgende bestemming word have fun, groetjes uit capelle aan den IJssel 😍😍👍🤚🤚🤚🤚
  2. Anneke:
    7 augustus 2019
    Ziet er erg gezellig uit.
  3. Elly:
    9 augustus 2019
    Hi there!!! Jullie halen er echt alles uit!!Prachtig hoe je je verbazing over alles over brengt en ook het intense genieten 😍😍 XX