Las Vegas

6 augustus 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Las Vegas is overweldigend en fantastisch tegelijkertijd, het is en veel te veel en alles wat je een keer gezien wil hebben. Alles is te groot, te hard, te veel glitter, te veel kleur, je kijkt je ogen uit.

We logeren in het Treasure Island hotel met een mega pirateschip voor de deur. Gelegen naast het Venetian waar Venetië inclusief gondels, de brug der zuchten en het dogenpaleis gewoon volledig zijn nagebouwd. Zo is daar ook een hotel met de volledige eiffeltoren, Trevifontein echt het kan niet op. Het is onwerkelijk al die kleuren al die lichtjes.

We aten in ons hotel in het Mexicaanse restaurant Senõr Frogs 🐸 met zicht op dat mega schip aan de strip.

Meeste indruk maakte het Bellagio met een waterspektakel op muziek. Kippenvel met verbazing en grote ogen genoten.

This is Vegas baby.

Ga maar eens slapen hier is het nu ook nacht. Welterusten en zo leuk al die reacties 😽

A3766254-33EE-46FE-8724-7EC5EA460ACD65C6B88F-B50E-4ECC-B303-F2475274451D7AA7C0EC-9495-4090-9741-86D3F0AAC88FC51E70C6-6076-40A3-A6D7-FA7E3D07A1BF

36DA6CFD-FC29-4151-B33E-8D9460114041

1. Jorinde:
    6 augustus 2019
    Ik zag op Instagram de foto's. Wat een spektakel daar en wat maken jullie een mooie reis. Van druk..naar rustig..naar druk.. mooie afwisseling! Geniet ervan!!
  2. Suzanne:
    6 augustus 2019
    Ja als je de beelden in beweging ziet zie je het spektakel meer hè. Heerlijk is idd die afwisseling, absurd is het ook wel. Zeker hier vanuit het niets in dit circus. Ik vind het geweldig!
  3. Martine:
    6 augustus 2019
    Wat is het gaaf om zo met jullie mee te reizen, alsof je er zelf bent! Een geweldige reis met elkaar,
    op naar het volgende avontuur! X je vriendinnetje
  4. Anneke:
    6 augustus 2019
    Die combinatie water met muziek lijkt me wel erg leuk!
  5. Merel:
    6 augustus 2019
    weer wauw! is t eigenlijk druk? of valt t wel mee? hopelijk geen file lopen!
  6. FRANK KALKHOVEN:
    6 augustus 2019
    Wat heb je weer een mooi verhaal geschreven en wat geniet ik er van, en wat een SUPER indrukwekkende woestijn gokstad haha, heel veel fun en waag een gokje he nu je we toch ben je weet maar nooit, ik reis gewoon met jullie mee.op deze manier helemaal TOP 😎😍🤗
  7. Suzanne:
    6 augustus 2019
    Het is waanzin hier maar wat is het leuk! Ik vind het zo leuk dat jullie meereizen!
  8. Marinka:
    6 augustus 2019
    En, ga je je reis nog terugverdienen achter de speeltafels?
  9. Marian en Rob:
    8 augustus 2019
    Overweldigend allemaal fijn dat jullie er zo van genieten wij ook met de foto's en verslagen.
  10. Suzanne:
    8 augustus 2019
    Ik vond het ook echt zo gezellig om ze te schrijven. Ik schrijf in de middag of avond en ik sta ‘s ochtends vroeger op, lekker met koffie ☕️ om de reacties te lezen.