In Peso village in de boomhut

5 augustus 2023 - Amarante, Portugal

Olá!

Tezza-3882Tezza-8238Tezza-7501

We zijn inmiddels aan gekomen in Amerante, Peso village. We verblijven op een berg tussen de wijnranken in een boomhut.

Tezza-8959Tezza-3371Tezza-9130

Tezza-6857

Het is hemels. We zijn lekker aan het zwemmen, genieten van het uitzicht. Het is warm met een fijn windje. Het is 18:15 en 32 graden.

Peso village is een wijngaard. Ze verkopen hier ook wijn. Het is een omvangrijk gebied waar ook een heel stuk bos bij hoort, wat An en ik morgenochtend gaan verkennen. Het plaatsje zelf is ook een plaatje.

Tezza-8939Tezza-8779Tezza-4332Tezza-6805

Er verblijven niet veel gasten, wij hebben net zwembad geheel voor ons zelf op dit moment.

Zwaluwen dansen door de lucht.

Morgen gaan we het plaatsje verkennen en lekker zwemmen. Het is deze dagen warm hier, dus we zitten op een fijne plek.

An is aan het koken dus we schuiven zo heerlijk aan. Loek en ik zitten nog heerlijk bij het zwembad 🏊🏻‍♀️. Loek zegt ik heb een super goed idee, we gaan hier nooit meer weg ❤️

1. Gerdien:
    5 augustus 2023
    Fantastisch! Leuk om te zien dat jullie elke keer in een ander gedeelte van Portugal zijn, prachtig land
  2. FRANK KALKHOVEN:
    5 augustus 2023
    Hallo Suusje, wat een geweldige mooie plek hebben jullie weten te vinden ( hoe doen jij dat toch ) maar ik kan luuk wel begrijpen hoor, nooit meer weggaan hahaha, en ik ben ook een beetje op die temperatuur jaloers, het is nog steeds geen zomer hier, en in de avond moet je zelfs een jasje aan brbrbr, maar goed wat een prachtig bad net dat uitzicht en heerlijk zo rustig qua gasten, lekker alles voor jullie zelf, het hele zwembad, en zelfs een kokkin in dienst An, haha, nou geniet er lekker van, en ik begrijp dat jullie met die warmte lekker daar bleven, en morgen lekker stadje gaan verkennen, en morgen ochtend alvast een fijne wandel tocht met An :) dikke knuffel
  3. Lieneke:
    6 augustus 2023
    Wat ontzettend mooie plek!
  4. Elly:
    6 augustus 2023
    Wat zijn jullie optimaal aan het genieten 🤗 klinkt als een droomvakantie🤩
    Blijf daar lekker joh!! Wij zijn weer thuis….Hier heeft het vandaag hele dag geregend