Wakker worden in de boomhut

6 augustus 2023 - Amarante, Portugal

Bom dia!

IMG_7400

Vanochtend wakker geworden in de boomhut, onze kat 🐈 zat al voor het raam. An en ik besloten af te dalen naar beneden , we liepen de berg af langs de wijngaard naar het kerkje beneden en vervolgens nog verder naar beneden naar een klein aangrenzend dorpje. De pastelaria is daar al open om 6:00 uur en op zondag ochtend al gezellig druk. We zaten heerlijk op het terras met een koffie, gedeelde croissant 🥐 en limonade. We krijgen straks ontbijt bezorgd bij onze boomhut.

Super leuk om al die plaatselijke mensen al zo in de weer te zien.

IMG_7401IMG_7402

Het was een aanzienlijke klim naar boven maar prachtig. Nu zitten we heerlijk aan het zwembad, want zo’n klim verdiend een duik in het zwembad.

d92c2ebb-5ec8-43cd-8b79-fabeea143366

Het ontbijt wordt nu bezorgd. Wat een heerlijke start van de dag, het is pas 9:00 uur. Straks gaan we Amarante verkennen.

Het ontbijt:

9ae11eac-b981-4db3-a2c3-942790824e919dd4f91b-87fd-4c05-ac8f-de771b7dd4dd

1. FRANK KALKHOVEN:
    6 augustus 2023
    wat een heerlijk begin van de dag, nou ja voor jullie einde nacht :) haha, ik las 06.00 uur al druk bij de bakker !!! , dus jullie waren al erg vroeg uit de veren, maar wel qua temp. zag dat het super warm word bij jullie, maar lekker plonsen in zwembad en onder de bomen, en wat een super mooi en lekker ontbijt kregen jullie zeg, heerlijk, en weer het zwembad voor jullie alleen, maar ja zeker om die tijd hahaha, nou straks lekker weer wandelen naar dorp of pak de auto met die warmte !! lekker in de airco, en vanavond lees ik wel weer wat jullie allemaal hebben uitgespookt haha :)
    Fijne dag
  2. Thomas:
    6 augustus 2023
    Wat een heerlijk zwembad en prachtige accommodatie, in een boom! Super tof. Genieten familia. Hasta luego!